A A Czcionka

Aplikacja Mobilny Pasażer

Nowy wymiar powiadamiania pasażerów o opóźnieniach i utrudnieniach w ruchu pociągów

 

Od 1 sierpnia pasażerowie Kolei Dolnośląskich będą mogli korzystać z aplikacji „Mobilny Pasażer”, która poinformuje ich o wszelkich utrudnieniach występujących na liniach kolejowych obsługiwanych przez regionalnego przewoźnika.

Wprowadzenie aplikacji „Mobilny Pasażer” zastąpi dotychczas funkcjonujący system, jakim jest i SMS, który działał w polskich kolejach już kilka lat. Pasażerowie otrzymają nowoczesne narzędzie, dzięki czemu codzienne podróżowanie pociągami stanie się jeszcze łatwiejsze.

– System, z którego korzystaliśmy do niedawna wysyłał informację o utrudnieniach występujących na wszystkich liniach obsługiwanych przez Koleje Dolnośląskie. Nowa aplikacja pozwala spersonalizować alerty, pod kątem preferencji pasażera — mówi Piotr Rachwalski, prezes Kolei Dolnośląskich — Wszystkie informacje będą dostosowane do wybranej trasy, zakresu godzinowego, a także konkretnych dni tygodnia.

Nowa aplikacja informuje podróżnych o niespodziewanych opóźnieniach pociągów, zmianach w rozkładach jazdy, a także o utrudnieniach na trasie i komunikacji zastępczej. Wszystkie udostępniane informacje pochodzą bezpośrednio od przewoźnika. Oznacza to, że każdy pasażer otrzyma bieżące informacje, odpowiednio przefiltrowane dla konkretnych, interesujących go dni, godzin i tras.

Aplikacja jest bezpłatna, dostępna w systemach iOS, Android oraz Windows.