A A Czcionka

Biuro Obsługi Klienta

na dworcu Wrocław Główny, Legnica oraz Zgorzelec

Na dworcach Wrocław Główny, Legnica i Zgorzelec funkcjonują Biura Obsługi Klienta Kolei Dolnośląskich S.A., w których w miłej i komfortowej atmosferze pasażerowie mają możliwość:

 

  • nabycia biletów na pociągi Kolei Dolnośląskich S.A.,
  • nabycia biletów na pociągi ”Przewozów Regionalnych” sp. z o.o. w komunikacji krajowej oraz przygranicznej z Republiką Czeską i Niemcami,
  • nabycia biletów na pociągi „PKP Intercity” S.A. w komunikacji krajowej (tylko w BOK w Legnicy),
  • nabycia Dolnośląskiego Rozkładu Jazdy Pociągów,
  • uzyskania informacji o rozkładzie jazdy i cenach biletów na pociągi Kolei Dolnośląskich S.A.,
  • zgłoszenia przejazdu osoby niepełnosprawnej i o ograniczonej możliwości poruszania się,
  • złożenia wniosku na przejazd grupy,
  • złożenia skargi i reklamacji,
  • otrzymania do wglądu aktualnych przepisów przewozowych i taryfowych, obowiązujących w Kolejach Dolnośląskich S.A.,
  • wypożyczenia książki w ramach akcji „Uwolnij książkę w podróży”,
  • nabycia biletów okresowych na autobusy Dolnośląskich Linii Autobusowych, kursujące na linii Wrocław – Siechnice (tylko w BOK we Wrocławiu, codziennie w godz. 8:00 – 18:00).

Koleje Dolnośląskie ze względów technicznych nie prowadzą jeszcze sprzedaży biletów według oferty „Wspólny Bilet” (bilety te na terenie Dolnego Śląska można nabyć w kasach przewoźników Przewozy Regionalne i PKP Intercity)

Biura Obsługi Klienta Kolei Dolnośląskich S.A. są do Państwa dyspozycji:

BOK Legnica

codziennie 5:20 – 21:10

BOK Wrocław

codziennie 08:00 – 19:30 (przerwy 11:45 – 12:00, 15:45 – 16:00)

BOK Zgorzelec (stacja graniczna)

poniedziałek – sobota 08:00 – 16:00 (przerwa 12:10 – 13:10)
niedziela 10:45 – 18:45 (przerwa 12:10 – 13:10)

W Biurach Obsługi Klienta akceptujemy płatność kartą.